Featured Video


اوريك انا باخد الحقنه فين - نكت مصرية


اوريك انا باخد الحقنه فين - نكت مصرية

"مره واحده ماشيه في الشارع فواحد عاكسها فقلتله تدينى 50 جنيه واوريك من اول رجلى لحد ركبتى فوافق فورته قلتله تدينى 100 جنيه واوريك انا باخد الحقنه فين فطلع ال100 جنيه وادهلها فقلتله فى الصيدليه اللى فى اخر الشارع على ايدك اليمين"
ههههههههههه

--------
راسل النكتة دى : "داليا محمد"
--------

لمزيد من النكت يمكنكم متابعة قسم نكت مصرية

0 تعليق:

Post a Comment

Sunday, July 19, 2009

اوريك انا باخد الحقنه فين - نكت مصرية


اوريك انا باخد الحقنه فين - نكت مصرية

"مره واحده ماشيه في الشارع فواحد عاكسها فقلتله تدينى 50 جنيه واوريك من اول رجلى لحد ركبتى فوافق فورته قلتله تدينى 100 جنيه واوريك انا باخد الحقنه فين فطلع ال100 جنيه وادهلها فقلتله فى الصيدليه اللى فى اخر الشارع على ايدك اليمين"
ههههههههههه

--------
راسل النكتة دى : "داليا محمد"
--------

لمزيد من النكت يمكنكم متابعة قسم نكت مصرية

No comments:

Post a Comment

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

 
تعريب وتطوير : قوالب بلوجر معربة