Featured Video


بلدياتنا و الاسد - نكت مصريه


بلدياتنا و الاسد - نكت مصريه

"مرة واحد بلدياتنا بيحكى لصاحبه بيقوله مرة كنت ماشى فى الصحراء طلع عليا اسد روحت مطلع الضبانجه بتاعتى ال16 طلقه وضربته قاله يا كداب وهو فى ضبانجه فيها 16 طلقه قاله بلاش مرة كنت ماشى فى الصحراء طلع عليا اسد روحت جارى ومستخبى وراء النخله قاله يا كداب وهو فى نخله فى الصحراء قاله بلاش مرة كنت ماشى فى الصحراء وطلع عليا اسد روحت جارى ومعدى الترعه قاله يا كداب وهو فى ترعه فى الصحراء قاله بلاش مرة كنت ماشى فى الصحراء وطلع عليا اسد وكلنى ارتحت يا ابن التيييييييييييت"
هههههههههههه
--------
اللى بعت لنا النكتة دى : "nona"
--------

لمزيد من النكت يمكنكم متابعة قسم نكت مصرية
لأرسال نكت لنا ونشرها على الموقع من هنا ,, ارسل نكته

0 تعليق:

Post a Comment

Thursday, December 17, 2009

بلدياتنا و الاسد - نكت مصريه


بلدياتنا و الاسد - نكت مصريه

"مرة واحد بلدياتنا بيحكى لصاحبه بيقوله مرة كنت ماشى فى الصحراء طلع عليا اسد روحت مطلع الضبانجه بتاعتى ال16 طلقه وضربته قاله يا كداب وهو فى ضبانجه فيها 16 طلقه قاله بلاش مرة كنت ماشى فى الصحراء طلع عليا اسد روحت جارى ومستخبى وراء النخله قاله يا كداب وهو فى نخله فى الصحراء قاله بلاش مرة كنت ماشى فى الصحراء وطلع عليا اسد روحت جارى ومعدى الترعه قاله يا كداب وهو فى ترعه فى الصحراء قاله بلاش مرة كنت ماشى فى الصحراء وطلع عليا اسد وكلنى ارتحت يا ابن التيييييييييييت"
هههههههههههه
--------
اللى بعت لنا النكتة دى : "nona"
--------

لمزيد من النكت يمكنكم متابعة قسم نكت مصرية
لأرسال نكت لنا ونشرها على الموقع من هنا ,, ارسل نكته

No comments:

Post a Comment

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

 
تعريب وتطوير : قوالب بلوجر معربة