Featured Video


ابو العربي و الاسد - نكت مصريه


ابو العربي و الاسد - نكت مصريه

"مرة ابو العربى كان قاعد عالقهوة فقاعد بيفشر كالعادة فبيقول وانا ماشى فى الصحراء طلعلى اسد قمت استخبيت ورا كشك سجاير قام رد عليه واحد وقاله هوفى كشك سجاير فى الصحراء قام ابو العربى بلاش دى وانا ماشى فى الصحرا طلعلى اسد استخبيت ورا عمود نور قام قاله هو فى عمود نور فى الصحراء قله بلاش دى وانا فى الصحرا طلعلى اسد اكلنى استريحت ياروح امك ههههههههه"
ههههههههههه

--------
اللى بعت لنا النكتة دى : "noaa"
--------

لمزيد من النكت يمكنكم متابعة قسم نكت مصرية
لأرسال نكت لنا ونشرها على الموقع من هنا ,, ارسل نكته

0 تعليق:

Post a Comment

Tuesday, November 3, 2009

ابو العربي و الاسد - نكت مصريه


ابو العربي و الاسد - نكت مصريه

"مرة ابو العربى كان قاعد عالقهوة فقاعد بيفشر كالعادة فبيقول وانا ماشى فى الصحراء طلعلى اسد قمت استخبيت ورا كشك سجاير قام رد عليه واحد وقاله هوفى كشك سجاير فى الصحراء قام ابو العربى بلاش دى وانا ماشى فى الصحرا طلعلى اسد استخبيت ورا عمود نور قام قاله هو فى عمود نور فى الصحراء قله بلاش دى وانا فى الصحرا طلعلى اسد اكلنى استريحت ياروح امك ههههههههه"
ههههههههههه

--------
اللى بعت لنا النكتة دى : "noaa"
--------

لمزيد من النكت يمكنكم متابعة قسم نكت مصرية
لأرسال نكت لنا ونشرها على الموقع من هنا ,, ارسل نكته

No comments:

Post a Comment

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

 
تعريب وتطوير : قوالب بلوجر معربة